Wolna Strefa

Lipiec

Opublikowano: 09.07.2019

Miesiąc lipiec rozpoczęliśmy od wycieczki międzypokoleniowej do Kazimierza Dolnego. Dnia 4 lipca wyruszyliśmy świtem z Kostomłotów Pierwszych. Początkiem wycieczki było zwiedzanie Baszty Zamku, następnie zwiedziliśmy Górę Trzech Krzyży, gdzie mieliśmy przyjemność podziwiać piękne widoki na panoramę miasta i rzeki Wisły.

Kolejno odwiedziliśmy Rynek Starego Miasta oraz psa o imieniu - Kwadrat legendarnego gościa Kazimierza.

Przepłynęliśmy promem na drugą stronę Wisły do Janowca gdzie zwiedziliśmy Ruiny Zamku.

Kolejne dni wakacyjne w  Klubie "Wolna Strefa" upływały nam na wielu ciekawych wydarzeniach, wyjazdach oraz aktywnościach. W drugim tygodniu Lipca wybraliśmy się na rajd na Górę Przemienienia Pańskiego, na której mieliśmy piknik, gry i zabawy sportowe oraz mogliśmy podziwiać piękne widoki. Poniżej fotorelacja.

Rajd na Górę Przemienienia Pańskiego

Z kolei w piątek wybraliśmy się na basen do Strawczyna oraz na kręgle.

Nie ominęła nas również premiera filmu" KRÓL LEW", na którą wybraliśmy się do kina Kinoplex Kielce.

Z kolei 14 lipca na zaproszenie Radnej p. Popiel klubowicze Wolnej Strefy wraz z wychowawcą p. Moniką dołączyli do zabawy pt." Wojna balonowa", która odbyła się przy Zespole Szkół w Kostomłotach Drugich w Gminie Miedziana Góra.

wojna balonowa

Oprócz wyjazdów i wycieczek w naszym klubie odbywały się różne zajęcia. m.in: turnieje piłki nożnej, zajęcia plastyczne  (piachoterapia, piniaty, figurki gipsowe), zajęcia muzyczne ( gitara, perkusja), profilaktyczne ( asertywność, zachowania agresywne, empatia) oraz zajęcia fitness na mini siłowni. Poniżej fotorelacja.